نت موسیقی

باغلامئا بالالایکا بانجو بربط (عود یا رود) تار آذربایجانی (9 سیم) تار تار باس تنبور چگور چونگیر چنگ دولسیمر دیوان دوتار رباب سلانه

نت موسیقی

باغلامئا بالالایکا بانجو بربط (عود یا رود) تار آذربایجانی (9 سیم) تار تار باس تنبور چگور چونگیر چنگ دولسیمر دیوان دوتار رباب سلانه


باغلامئا بالالایکا بانجو بربط (عود یا رود) تار آذربایجانی (9 سیم) تار تار باس تنبور چگور چونگیر چنگ دولسیمر دیوان دوتار رباب سلانه

۲۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

هتل هیلتون مسکو  Hilton Moscow Leningradskaya در این مقاله از سایت قصد داریم تا کمی از امکانات این هتل زیبا و جذاب روسیه براتون بگیم پس با ما همراه باشید تا با ساعات کاری هتل و جذابیت های هتل و راههای ارتباطی این مکان توریستی جذاب و زیبا آشنا شوید .

Hilton Moscow Leningradskaya
Hilton Moscow Leningradskaya

هتل هیلتون مسکو یکی از هتل های برتر روسیه

هتل هیلتون مسکو  Hilton Moscow Leningradskaya بطور حتم یکی از هتل های برتر کشور روسیه می باشد که بازدید کنندگان بسیاری را به سوی خود می کشاند . هتل هیلتون مسکو با داشتن جاذبه های طبیعی و مناظر زیبای خود توانسته است که در جذب گردشگران ایرانی و خارجی به خوبی ایفای نقش نموده و نقش عمده خود را در جذب توریست به روسیه و مسکو ایفا نماید .

هتل هیلتون مسکو در روسیه
هتل هیلتون مسکو در روسیه

امکانات هتل هیلتون مسکو

امکانات خاص هتل هیلتون مسکو Hilton Moscow Leningradskaya  این هتل را جزو برترین هتل های مسکو قرار داده است از امکانات هتل می توان به سونا جکوزی و استخر سرپوشیده ان نام برد استخر هتل هیلتون برای اینکه بتواند در تمام فصول سال فعال باشد به ناچار بصورت سرپوشیده راه اندازی شده است .

هتل هیلتون مسکو
هتل هیلتون مسکو

بخش نگهداری کودکان در هتل هیلتون روسیه

هتل هیلتون روسیه  Hilton Moscow Leningradskaya داری مکانی برای نگهداری کودکان خردسال می باشد که شما توریست عزیز می توانید بعد از در اختیار قرار دادن کودکتان به بخش اطفال هتل به گشت و گذار خود با خیال اسوده بپردازید و از گردشی ناب در اطراف هتل لذت ببرید .

هتل هیلتون
هتل هیلتون

صرافی هتل نیز در بخش پیشخوان هتل اماده خدمت رسانی به مسافران روسیه بوده و شما قبل از برگشت به ایران می توانید پول های خود را به ارز جاری مملکت تبدیل کنید و با خیال اسوده به ایران بازگردید .

هیلتون سن پترز بورگ
هیلتون سن پترز بورگ

هتل دارای اتقاق بدون دود و دود سیگار می باشد که می توانید از این اتاق ها استفاده کنید .

هیلتون مسکو
هیلتون مسکو

از امکانات هتل هیلتون می توان به خانه داری هتل  امکانات جلسه و ضیافت هتل هیلتون  ترانسفر فرودگاه  لباسشویی  خشکشویی آرایشگاه  صبحانه در اتاق  اتو کشی  صرافی خدمات کفش و واکس خدمات تورها فکس و کپی مرکز تجارت دستگاه خودپرداز  هتل هیلتون خدمات تهیه بلیط کرایه اتومبیل  اشاره کردو سالن جشن و مراسم هتل نیز بسیار شیک و جادار است.


کلمات جستجو شده

هتل هلتون,هتل هیلتون مسکو,هتل هیلتون روسیه,Hilton Moscow Leningradskaya,هتل HILTON,

منابع : هتل هیلتون


  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

تور تایلند - چگونه می توانیم بصورت اینترنتی تور تایلند بگیریم » جاذبه های گردشگری و تور های مسافرتی - کی بریم سفر وب سایتی با هدف فروش تور های مسافرتی و آشنایی کاربران با مکانها و جاذبه های گردشگری ایران و جهان می باشد .کی بریم سفر با اطلاعات به روز خود راهکارهای پیش از سفر را در اخیار شما کاربران گرامی قرار خواهد داد . همچنین می توانید اطلاعات کامل پرواز ها و زمان اجرای تور های مسافرتی به شهر های آنتالیا کوش آداسی بدروم مارماریس ازمیر و آنکارا را در ترکیه و بانکوک پاتایا پوکت در تایلند و مسکو سن پترز بورگ و روسیه و ..... را جویا شوید .

باغ الکساندر

جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری که با آنها در سایت کی بریم سفر آشنا خواهید شد عبارتند از : آب و هوا چشم‌اندازهای طبیعی نواحی ساحلی و دریایی پوشش گیاهی و حیات جانوری ویژگی‌های برجسته زیست‌محیطی پارک‌ها و مناطق حفاظت‌شده گردشگری سلامت چشمه‌های آب معدنی و آب گرم تفرج‌گاه‌های رژیم غذایی و سلامت فیزیکی و .......

طبیعتی جادویی

جاذبه‌های گردشگری فرهنگی

جاذبه‌های گردشگری فرهنگی که در سایت کی بریم سفر در خصوص آنها صحبت خواهد شد : منزل‌گاه‌های فرهنگی، تاریخی و باستانی الگوهای شاخص و برجسته فرهنگی  صنایع دستی و هنرها فعالیت‌های اقتصادی جالب توجه: مزارع چای، استفاده ار نیروی فیل‌ها در جنگل‌های گرم‌سیری، استفاده از تکنیک‌های سنتی کشاورزی و ماهیگیری و مانند آن. نواحی جذاب شهری موزه‌ها و سایر تسهیلات فرهنگی رویدادها و جشن‌واره‌های فرهنگی مهرورزی و ویژگی‌های رفتاری ساکنان منطقه و .......

ایاصوفیه ترکیه بنای ایا صوفیه کلیسا ایاصوفیه عجایب ایا صوفیه تاریخچه ایا صوفیه معماری ایا صوفیه عکس مسجد ایا صوفیه موزه ی ایا صوفیه مسجد ایاصوفیه در ترکیه

تور ترکیه

تور ترکیه یکی از خدماتی است که سایت کی بریم سفر در خدمت دوستان و همراهان همیشگی خود قرار خواهد داد تور ترکیه عبارت است از :

لیست تور های ترکیه

  • تور آنکارا - ترکیه
  • تور ازمیر - ترکیه
  • تور مارماریس - ترکیه
  • تور کوش آداسی - ترکیه
  • تور آنتالیا - ترکیه

جهت مشاهده روش رزور تور ترکیه به سایت کی سفر مراجعه کنید برای این کار بر روی کلمه تور ترکیه کلیک کنید.

تور تایلند

تور تایلند

یکی دیگر از خدماتی که سایت کی بریم سفر به کاربران خود ارائه خواهد داد تخفیف برای دریافت تور های تابستانی و زمستانه تایلند می باشد تور های تایلند نیز به چند گروه تقسیم بندی می شوند که لیست آنها را در زیر می توانید ببینید .

لیست تور های تایلند

  • تور بانکوک - تایلند
  • تور پاتایا - تایلند
  • تور پوکت - تایلند
  • تور تایلند - تایلند

جهت مشاهده و رزرو تور های تایلند در سایت کی بریم سفر می توانید با کلیک کردن بر روی کلمه تور تایلند به این قسمت دسترسی پیدا کنید.

پایتخت روسیه

تور روسیه

خدمات سایت کی بریم سفر که یکی از بهترین سایت ها برای ارائه تور های مسافرتی می باشد ارائه تور روسیه که مسکو و سنپترز بورگ نیز شامل آنها می باشد . است لیست تور های نوروزی سایت کی بریم سفر را در خصوص تور های روسیه در لیست زیر مشاهده کنید .

لیست تور های روسیه

  • تور روسیه
  • تور مسکو
  • تور سنت پترزبورگ

برای اطلاع از روش رزرو هتل و تور روسیه در سایت کی بریم سفر بر روی کلمه تور روسیه کلیک کنید تا به سایت منبع اتصال پیدا کنید و بتوانید تور مورد نظر خود را سفارش دهید .

کلماتی که کاربران را به این سایت هدایت کرده است :

تور ترکیه , تور تایلند , تور روسیه ,  مکان های گردشگری , جاذبه های طبیعی آسیا , جاذبه های گردشگری اروپا , جاذبه های گردشگری آمریکای جنوبی
  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت کی بریم سفر » سایت کی بریم سفر در فروردین سال 96 با هدف ارائه تور های مسافرتی به کشور های تایلند روسیه گرجستان و شهر های سنت پترزبورد ,مسکو,سوچی,انتالیا,ترکیه و ارئه بلیت هواپیما جهت مسافرت به این شهر ها راه اندازی شده است .

تور گردشگری
تور گردشگری


گردشگری در سایت کی بریم سفر


مجله گردشگری سایت کی بریم سفر نیز با هدف معرفی هتل ها جاذبه های گردشگری و معرفی تور های آنلاین و همچنین آموزش دانستنی های قبل از سفر فعالیت می کند و در حال گسترش پایگاه اطلاعاتی خود می باشد .

مجله گردشگری سایت کی بریم سفر همچنین توانسته است با کسب تایج برتر موتور های جستجوی ایرانی و گوگل جایگاه خاص خود را در میان کاربران ایرانی بیابد و بهترین گزینه را برای سفر های نوروزی و تابستانی در اختیار کاربران خود قرار دهد .

تور ترکیه در سایت کی بریم سفر

تور ترکیه در کی برینم سفر شامل تور هایی از قبیل تورآنتالیا کوش اداسی بدروم مارماریس ازمیر و انکارا می باشد که در ادامه به توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم پرداخت .

  • تور آنکارا
  • تور ازمیر
  • تور مارماریس
  • تور کوش آداسی
  • تور آنتالیا


تور آنتالیا

تور آنتالیا نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند.


تور انتالیا

تور کوش آداسی

تور کوش‌آداسی در ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین و در نوار ساحلی منطقه اژه واقع شده‌است و بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۵۸٬۶۵۰ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۶۲٬۶۳۷ نفر جمعیت دارد.

تور بودروم یا بدروم

تور بودروم یا بدروم ، شهری است در کشور ترکیه که در استان موغله واقع شده‌است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۲۰۰۸ میلادی ۳۰٬۶۸۸ نفر و بر اساس برآوردهای سال ۲۰۰۹ میلادی ۳۲٬۸۰۱ نفر می‌باشد.


تور مارماریس

تور مارماریس شهری بندری در سواحل مدیترانه است که در جنوب غرب ترکیه و در استان موغلا واقع شده. جمعیت این شهر حدود ۲۸۰۰۰ نفر است اما در فصل توریست، به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار نفر هم میرسد. مارماریس بعلت واقع شدن میان رشته کوه های کنار دریا بسیار مشهور است.

تور ازمیر

تور ازمیر یکی از شهرهای ترکیه است. ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا از لحاظ بزرگی و دارای موقعیت ممتاز به عنوان شهری تجاری، صنعتی و بندری. جمعیت آن طبق آخرین سرشماری در سال ۲۰۰۸ میلادی ۳٫۷۳۹٫۳۵۳ نفر می‌باشد.


تور ازمیر

تور آنکارا

آنکارا پایتخت و پس از استانبول دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است. این شهر هم‌چنین مرکز سیاسی استان آنکارا است. آنکارا شهری جدید و نسبتاً مدرن با ۴٬۳۱۹٬۱۶۷ نفر جمعیت است. از مراکز دیدنی آن می‌توان آرامگاه آتاتورک و برج گردان خرید آتاکوله را نام برد.

همچنین می توانید تور های مسافرتی تایلند را نیز در سایت کی بریم سفر مشاهده کنید که در ادامه به توضیح مختصری در این خصوص خواهیم پرداخت.

تور تایلند در سایت کی بریم سفر

  • تور بانکوک
  • تور پاتایا
  • تور پوکت
  • تور تایلند

توربانکوک

توربانکوک یا بانگکوک پایتخت کشور تایلند است.بانکوک دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با شهرهای جهان است.

تور پِتایا یا پاتایا

تور پِتایا یا پاتایا شهر ساحلی کوچکی است در کشور تایلند که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. شهر پاتایا در فاصله ۱۶۵ کیلومتری و در جنوب شرقی شهر بانکوک قرار دارد.


تور پاتایا

تور استان پوکت

استان پوکت یا فوکت یکی از استانهای کشور تایلند است. مساحت آن ۵۴۳ کیلومترمربع می‌باشد. جمعیت این استان در سال ۲۰۱۲بالغ بر ۶۶۵۷۰۰ نفر برآورد شده است. استان پوکت نظر تقسیمات کشوری بخشی از ناحیه جنوب تایلند به حساب می‌آید. مرکز این استان شهر پوکت است.

تور تایلند

تور تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیاست. این کشور از شمال با برمه و لائوس، از شرق با لائوس و کامبوج، از جنوب با مالزی و خلیج تایلند، و از غرب با برمه و دریای آندامان همسایه‌است.


تور تایلند

تور های روسیه در سایت کی بریم سفر

  • تور روسیه
  • تور مسکو
  • تور سنت پترزبورگ

تور روسیه

تورروسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی؛ و نیز با دریای خزر، دریای سیاه، و دریای بالتیک مرز آبی دارد.

تور مسکو یا ماسکو

تور مسکو یا ماسکو پایتخت و پرجمعیت‌ترین شهر و واحد فدرالی روسیه است.


تور مسکو


تور سوچی

تور سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ دومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو می‌باشد که در منتهی‌الیه شمال‌غرب این کشور واقع شده‌است.

تور سنت پترز بورگ


تور آنکارا,تور ازمیر,تور مارماریس,تور کوش آداسی,تور آنتالیا,تور بانکوک,تور پاتایا,تور پوکت,تور تایلند,گردشگری,کی بریم سفر,


  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

هتل سوکوس المپیک گاردن » در این مقاله قصد داریم تا شما را با هتلی دنج در منطقه ای سرسبز و نشاط بخش مخصوص پیاده روی و ورزش صبحگاهی آشنا سازیم. از امکانات تفریحی  ،  ویژگی اتاق ها  ،  شرایط و قوانین و …

هتل سوکوس المپیک گاردن

امکانات هتل سوکوس المپیک گاردن

  • هتل سوکوس المپیک گاردن
  • دارای 348 اتاق
  • دارای بار و رستوران با بالاترین کیفیت مواد غذایی
  • اینترنت وای فای رایگان
  • امکان پذیرش حیوانات خانگی وجود دارد
  • امکانات ورزشی عالی
  • دارای پارکینگ
  • دارای سوئیت های متنوع جوان پسند و خانوادگی
  • دارای اتاق های تک نفره ، دو نفره و خانوادگی
  • اتاق های دونفره دارای 2 تخت جداگانه یا تختی دونفره هستند
  • چای و شکلات داغ به همراه قهوه در اتاق ها سرو می شود
  • یخچال
  • اینترنت وای فای رایگان
  • حوله ، دمپایی و حمامی بزرگ در کلیه اتاق ها
  • بطری آب معدنی به صورت روزانه در اتاق ها گذاشته می شود
  • خدمات تمیزکاری منظم
  • گاو صندوق
  • دارای 14 اتاق چند منظوره مخصوص جلسات کاری
  • نمایی بی نظیر از مناظر زیبای اطراف هتل
  • گلدان و گل طبیعی در کلیه اتاق ها موجود است
  • تلویزیون با صفحه نمایش تخت
  • بوفه
  • سالن تئاتر
  • کلاس هایی با ظرفیت های مختلف
  • لابی

ORIGINAL SOKOS HOTEL OLYMPIA GARDEN

شرایط و قوانین هتل سوکوس المپیک گاردن

ساعت سرو صبحانه از 7 صبح تا 10:30  ایت

سونا همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 10 شب باز است.

زودترین ساعت پذیرش 2 بعد از ظهر و آخرین ساعت تسویه حساب نیز 12 ظهر است.

هزینه پذیرش حیوانات خانگی به ازای هر شب 400 روبل است

آدرس روسیه ، سنت پترزبورگ ،  Bataiskii Pereulok 3 A 190013

تلفن هتل سوکوس المپیک گاردن

+7 812 335 2270

سایت هتل سوکوس المپیک گاردن

www.sokoshotels.fi

هتلی دنج در منطقه ای سرسبز

امکانات هتل سوکوس المپیک گاردن

هتل ORIGINAL SOKOS HOTEL OLYMPIA GARDEN تنها هتل سنت پترزبورگ است که در مرکز تاریخی و در نزدیکی فرودگاخ و ایستگاه قطار موسکوسکی و اکسپوفورم واقع است. هتلی با شکوه با 14 اتاق کنفرانس چند منظوره  که می تواند 350 نفر را در خود جای دهد با آنکه سبکی مدرن و به روز برای برگزاری کنفرانس ها دارد اما در عین حال فضایی گرم و دنج مخصوص گذراندن یک تعطیلات عاشقانه و خانوادگی برای شما فراهم می سازد. شما میتوانید جدا از موقعیت های کاری در کنار شومینه بنشینید و از آخر هفته تان لذت ببرید. کف اتاق ها از جنس چوب است همچنین شما میتوانید برحسب سلیقه تان اتاق یا سوئیت را انتخاب کنید.

هتل های روسیه

کلمات جستجو شده :

هتل سوکوس المپیک گاردن, ORIGINAL SOKOS HOTEL OLYMPIA GARDEN,  هتلی دنج در منطقه ای سرسبز,  مخصوص پیاده روی, هتل در روسیه,هتل در سن پترزبورگ,هتل های روسیه , هتل های سن پترز بورگ,گردشگری,هتل پنج ستاره

  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

هتل لوته قلبتان را لمس کنید –  هتل لوته در شهری بزرگ و با شهرتی جهانی و خدماتی بی نظیر . به طور قطع این هتل قلب شما را به تپش می اندازد. امکانات و خدماتی بی نظیری دارد که در کمتر هتلی می توان یافت.گردشگری معرفی هتل های روسیه

ادرس هتل لوته

امکانات هتل لوته

  • هتل لوته
  • صبحانه کامل و افتخاری
  • بوفه
  • پارکینگ زیرزمینی اختصاصی
  • دارای رستوران و تراس
  • مرکز تناسب اندام
  • استخر شنا
  • آب درمانی
  • اسپا ، سونا
  • حمام و جکوزی
  • حمام ابریشمی
  • کنترل پنل دیجیتال در اتاق ها
  • چراغ مطالعه ، سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم گرمایشی
  • پرده های طرح دار زیبا در کلیه اتاق ها نصب است
  • ساعت زنگ دار
  • دفترچه اطلاعات توریستی در اتاق ها موجود است
  • سیستم پیش بینی کننده وضع هوا
  • اینترنت وای فای رایگان و امکان ارسال پست صوتی و غیره
  • تلویزیون LCD
  • دی وی دی پلیر
  • Samsung Galaxy Tab
  • تلویزیون دارای پخش کانال ماهواره است
  • بطری اب معدنی روزانه در اتاق ها گذاشته می شود
  • روزنامه هر روز صبح به صورت مجانی در اختیارتان قرار میگیرد
  • چتر در کلیه اتاق ها وجود دارد
  • یخچال
  • چای و قهوه ساز
  • 3 تلفن مجزا
  • دستگاه کارتخوان
  • خشکشویی
  • رختشویی
  • سشوار
  • توالت ژاپنی
  • خمیردندان یکبار مصرف و مسواک
  • کسیه های بهداشتی
  • کلاه دوش
  • سنگ پا و تیغ ریش تراشی در حمام ها وجود دارد
  • گاو صندوق
  • میزکار به همراه دفتر یادداشت در اتاق ها
  • دارای اتاق های دو نفره و خانواده پسند
  • دارای سوئیت هایی بدون اتاق دو نفره و سه نفره
  • دارای سوئیت های دوخوابه و خانوادگی
  • دارای پارکینگ رایگان

هتل لوته

قوانین و شرایط هتل لوته

هتل لوته

میتوانید از طریق سایت هتل به راحتی رزرو انجام دهید

زمان پذیرش ساعت 15

زمان تسویه حساب ساعت 13

سیگار کشیدن در هتل ممنوع است

ادرس هتل لوته:

روسیه ، مسکو ، بلوار نوینسکی ،  8 bld.2

تلفن هتل لوته :

+7 495 745 1000

سایت هتل لوته:

http://www.lottehotel.com

مکانات هتل لوته

درباره هتل لوته

هتل لوته فضایی شیک برای هر نوع کسب و کاری را در اختیارتان قرار می دهد. هتل لوته مفتخر است که با داشتن کادری مجرب و چندید سال سابقه در امر برگزاری انواع رویدادها میزبان و مشاور برگزاری مجالس شما باشد شما با هتل لوته می توانید رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. علاوه بر برگزاری کنفرانس ها و جلسات این هتل میزبانی مجالس عروسی و نامزدی را نیز بر عهده دارد و با ظرافت هرچه تمام تر مراسمی با شکوه برایتان برگذار خواهد کرد.

سایت هتل لوته

کلمات جستجو شده :

هتل لوته,سایت هتل لوته,ادرس هتل لوته,مکانات هتل لوته,درباره هتل لوته,روسیه,مسکو,بلوار نوینسکی,هتل در روسیه,هتل های روسیه,هتل در مسکو,هتل های مسکو,هتل در نوینسکی,هتل های نوینسکی,گردشگری,معرفی هتل ها,

  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا » در این مقاله قصد داریم بهترین هتل لوکس سوچی را به شما معرفی کنیم که در قلب پیست اسکی گورگی گورود مشرف به کوه هاب قفقاز واقع است و هر آنچه که شما از یک هتل لوکس و 5 ستاره انتظار دارید را دارد.  از امکانات مدرن ، آبگرم و غذاهای لذیذ گرفته تا مراکز خریدش …پس با ما همراه باشید.گردشگری – معرفی هتل ها

,هتل پنج ستاره در روسیهتل در سوچی

امکانات هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا

  • هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا
  • مرکز تناسب اندام
  • مراکز خرید اختصاصی
  • چشم اندازی به کوه های کرسنیا پولیانا
  • کارمندانی مهمان نواز و خونگرم
  • پیست اسکی
  • رستوران و بار
  • اتاق های با تخت های یک نفره و دونفره
  • سوئیت های یک خوابه و دوخوابه و بدون اتاق
  • سوئیت های خانوادگی دوخوابه با بالکن و نمایی رو به کوه
  • سوئیت های سه خوابه و چهار خوابه
  • سالن زیبایی
  • ماساژ بدن
  • اسکراب بدن
  • ارائه درمان پوست و مو
  • مانیکور و پدیکور
  • استخر شیرجه
  • رستوران آبگرم
  • اپیلاسیون
  • آبگرم درمانی
  • استخر
  • استخر مخصوص کودکان
  • سونا
  • ارائه امکانات فکس و کپی
  • اینترنت وای فای رایگان
  • دارای تلویزیون با صفحه نمایش تخت در اتاق ها
  • حوله ، دمپایی در اتاق ها
  • میزکار
  • امکان بردن حیواناتتان به هتل وجود دارد
  • شاتل هواپیما

هتل های لوکس روسیه

 

هتل در روسیه

قوانین هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا

هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا

کشیدن سیگار در اتاق ها و فضای هتل ممنوع است

هزینه صبحانه بوفه از 1500 روبل

هزینه صبحانه کانتیننتال و قاره ای 680 روبل

هزینه صبحانه امریکایی 1350 روبل

هزینه صبحانه داغ 450 روبل

هتل های لوکس روسیه مسکو

گردشگری – معرفی هتل ها

 

هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا روسیه

 

شما میتوانید به صورت اینترنتی یا با موبایلتان رزرو را انجام دهید

تلفن: +7 862 2455350

سایت: http://www.marriott.com

 

هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا

 

هتل های پنج ستاره روسیه

آدرس: روسیه ، سوچی ، کراسنیا پولیانا ، Vremena Goda Emb1

درباره هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا

شما میتوانید در این هتل از پیست اسکی معروف آن لذت ببرید که در 30 کیلومتری هتل واقع است. مناظر چشم نواز کوه های قفقاز وپیاده روی در هوای پاک کوهستان لذتی وصف ناشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. یکی دیگر از ویژگی های هتل برپایی مراسم ازدواج در فضای 2200 فوت مربعی به همراه ارائه کلیه امکانات لازم جهت برگزاری یک مراسم فراموش نشدنی است. پذیرایی عالی ، طراحی و گل آرایی ، فیلمبرداری  ، امکانات سمعی و بصری و خدمات پذیرایی و خدمات مجالس درجه یک. همچنین با دارا بودن اتاق ها و سالن مخصوص کنفرانس و ملاقات کاری در اندازه های مختلف این امکان را به شما می دهد تا با خیالی آسوده برای ملاقات های کاری خود برنامه ریزی کنید.

کلمات جستجو شده :

هتل های پنج ستاره روسیه ,هتل پنج ستاره در روسیه,هتل های لوکس روسیه ,هتل سوچی ماریوت کرسنیا پولیانا, کرسنیا پولیانا,هتل در روسیه ,هتل در سوچی,گردشگری – معرفی هتل ها

  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت آخرین اخبار ایران و جهان » با سلام خدمت کاربران و همراهان همیشگی وبلاگ دیروز در حال جستجو برای اخبار تازه دنیای فناوری بودم که با سایتی رو به رو شدم که مطالب و اخبار جدید و به روز رو به سرعت قرار می داد پیش خودم گفتم این سایت رو معرفی کنم تا دوستانی که دنبال یه همچین سایتی هستن نیز بتونن از اون استفاده کنن .

اخرین خبر

آخرین خبر ایران و جهان به روشی نو

سایت آخرین خبر ایران و جهان یکی از هزاران سایت اینترنتی در خصوص ارائه خبر ایران وجهان می باشد . ولی با توجه به زیبایی و ظرافت کار سایت و توانایی خبر گذاری با کلمات کوتاه مختصر توانسته است جایگاه مناسبی را در این خصوص در بین وب سایت های دیگری که اخبار را به نمایش می گذارند کسب کند این سایت توانسته با به روز رسانی های مداوم خبر های خوبی را در خود بگنجاند .

لیست سایت های خبری:

  1. سایت آخرین اخبار
  2. سایت خبر فوری
  3. سایت همشهری انلاین
  4. سایت امد نیوز
  5. سات همراه نیوز
  6. سایت اطلاعات
  7. سایت خبر فوری
  8. سایت خبر رسانی انلاین

خبر

خبر های تکنولوژی در سات اخرین خبر

خبر های تکنولوژی در سات اخرین خبر»با ما همراه باشید تا درادامه ادرس وب سایت خبر هی روز را در اختیارتان قرار دهم که بتوانید استفاده کافی را از این امر برده و خبر های روز را مشاهده کنید و از اخبار دنیا مطلع شوید .


کلمات جستجو شده :

آخرین خبر,آخرین اخبار,خبر های جدید ,سایت خبر های روز,خبر های جدید ,خبر های به روز,خبر آنلاین,به روز,خبر رسانی آنلاین,بهترین سایت خبری,سایت های خبری برتر,
  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

درباره ی هتل Shota Rustaveli تفلیس

هتل Shota Rustaveli در مرکز تفلیس و تنها چند قدمی خیابان راستاولی واقع شده است. محیطی باصفا و هنری این هتل تجربه ای فوق العاده را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. کار هنری همراه با مواد طبیعی توسط 38 طراح اتاق فراهم شده است. این هتل به معنی واقعی دارای سبک بوتیکی و اصلاح شده است. گروه ما مجموعه ای از خدمه ی فعال و صبور با مسافران هستند که 24 ساعت در زمان اقامت تان همراه با شما خواهند بود. رستوران این هتل صبحانه، نهار و شام عرضه می کند. هیچ کدام از اتاق ها سبک یکسانی ندارند و هر کدام از جلوه های زیبایی خاصی برخوردار هستند. هر اتاق مجهز به تهویه ی هوا و تلویزیون است. مهمان ها در اتاق بار کوچکی برای نوشیدن مشروب خواهند داشت.گردشگری

هتل Shota Rustaveli

تالار اپرا و تئاتر باله 600 متر از هتل شوتا فاصله دارد، در حالیکه میدان آزادی در 550 متری آن واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که 17.5 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

Shota Rustaveli

این هتل بهترین انتخاب برای مسافران علاقمند به تاریخ، غذاهای محلی و قدم زدن در شهر است.

هتل

امکانات هتل Shota Rustaveli تفلیس

  • هتل Shota Rustaveli تفلیس
  • امکانات برای افراد معلول
  • خدمات سرو غذا در اتاق
  • وای فای رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بالکن
  • منوهای ویژه ی غذایی
  • خدمات لباس شویی و خشک شویی
  • امکانات برگذاری جلسات
  • آسانسور
  • تهویه ی هوا
  • غذای منجمد
  • منطقه ی ویژه ی استعمال سیگار
  • نگهبانی
  • بار و رستوران

هتل گرجستان

آدرس وب سایت http://www.theshota.com/

 

شماره تلفن: +995 32 2 19 20 21

گردشگری

شرایط و قوانین هتل Shota Rustaveli تفلیس

  • ساعت پذیرش: از 2 بعدازظهر
  • ساعت تحویل اتاق: 11:30 تا 12 ظهر
  • تمامی کودکان زیر 2 سال می توانند رایگان از تخت های کودکان استفاده کنند
  • کودکان زیر 12 سال برای هر تخت اضافه شبانه باید 24 GEL بپردازند
  • قیمت تخت اضافه 46 GEL است
  • حداکثر تعداد تخت های مجاز برای هر اتاق 3 تا است
  • در صورت نیاز به تخت اضافه باید ابتدا با مدیریت هماهنگ کنید
  • هزینه های اضافی باید علاوه بر هزینه ی ابتدایی به صورت مجزا پرداخت شوند
  • ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

 

آدرس هتل: گرجستان، شهر تفلیس 0108، متاتسمیندا1، خیابان شوچنکو

کلمات جستجو شده:

هتل در گرجستان,هتل های گرجستان,هتل در تفلیس,هتل در تفلیس,هتل Shota Rustaveli ,هتل در مرکز تفلیس,

گردشگری

  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

هتل ریکسس برجومی Rixos Borjomi  تفلیس – برجومی منطقه ای توریستی در جنوب مرکزی گرجستان است که به دلیل چشمه ی آب معدنی اش شهرت جهانی دارد. برجومی یکی از مناطقی است که افراد با هدف بهبود وضعیت جسمانی به آن سفر می کند. هتل ریکسوس 177 کیلومتر از مرکز شهر تفلیس و فرودگاه بین المللی فاصله دارد. این هتل امروزه به دلیل مرکز درمانی اب گرمی که دارد، گردشگران زیادی را جذب خود می کند. ریکسوس یکی از هتل های زنجیره ای لوکس در جهان است که سریعا در حال رشد در اکثر کشورهاست.

هتل ریکسس برجومی

از امکانات اتاق های این هتل می توان به تهویه ی هوا، تلویزیون و حمام اشاره کرد. مسافران خسته از گشت و گذار روزانه می توانند غذای خود را سفارش داده و در اتاق میل کنند. منطقه ی این هتل به گونه ای است که مسافران علاقمند به ورزش هایی مانند تنیس، اسکواش، بیلیارد و اسب سواری امکان انجام آنها را می یابند.

هتل

دفتر تورهای گردشگری نیز به طور شبانه روز در اختیار توریست های تازه نفس برای برنامه ریزی بازدیدهاست.

هتل های گرجستان

امکانات هتل ریکسس برجومی Rixos Borjomi

  • هتل ریکسس برجومی Rixos Borjomi
  • باشگاه ورزشی مجهز به سونا و استخر
  • وای فای رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • دستگاه خودپرداز
  • پارکینگ رایگان
  • جکوزی داغ
  • حمام و استخر سرپوشیده (در تمامی طول سال)
  • پارک کودکان
  • امکانات ورزش های آبی
  • ماهی گیری
  • بیلیارد
  • شبکه های تلویزیونی کودکان
  • کتاب، دی وی دی و موسیقی برای کودکان
  • انواع بازی های فکری
  • خدمات نگهداری و پرستاری از کودکان
  • خدمات واکسی
  • اتوکشی و خشک شویی
  • امکانات اتاق VIP
  • آسانسور
  • نمازخانه ی کوچک
  • آرایشگاه زنانه و مردانه
  • روزنامه
  • غذاهای منجمد
  • کرایه ی ماشین
  • چندزبانه بودن کارکنان (اوکراینی، ترکی، سربی، روسی، رمانیایی، گرجستانی، انگلیسی، یونانی، آلمانی، آذربایجانی، عربی)

هتل ریکسس

آدرس وب سایت: http://borjomi.rixos.com

هتل در تفلیس

شماره تلفن هتل ریکسس برجومی Rixos Borjomi:

+995 591090944

+995 322292292

شرایط و قوانین هتل ریکسس برجومی Rixos Borjomi

  • ساعت پذیرش: از 2 بعدازظهر
  • ساعت تحویل اتاق: تا 12 ظهر
  • تمامی کودکان 6 سال می توانند رایگان از اتاق های موجود استفاده کنند
  • تمامی کودکان زیر 2 سال می توانند رایگان از تخت کودک استفاده کنند
  • تمامی کودکان زیر 6 سال می توانند رایگان از تخت های اضافه استفاده کنند
  • سایرین برای هر تخت اضافه شبانه باید 70 GEL بپردازند
  • حداکثر تعداد مجاز تخت اضافی در یک اتاق 1 است
  • برای درخواست تخت اضافی باید با مدیریت هماهنگ کرد
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست

برجومی

آدرس هتل: گرجستان، شهر تفلیس، بورجومی 1200، خیابان مسختی 16

هتل برجومی
  • وحید عزتی
  • ۰
  • ۰

هتل اوریون ORION هتلی در مرکز شهر تفلیس و نزدیکی تالار اپرا و تئاتر باله است. علاقمندان به برنامه های هنری و نمایشی می توانند از این فرصت استفاده کنند. این هتل 8 طبقه دارای 42 اتاق است که همگی با آسانسور به طبقات بالا و پایین متصل می شوند.گردشگری

هتل اوریون ORION,هتلاوریون,هتل اوریون تفلیس,هتل در تفلیس,هتل های تفلیس

اتاق های هتل اوریون ORION همگی مجهز به تهویه ی هوا، تلویزیون، حمام هستند و برخی از اتاق ها بالکن و یک قسمت برای نشستن در فضای بیرون را نیز دارند. که البته با اندکی تفاوت قیمت محیطی مفرح را برای مسافران فراهم می آورند. بار هتل انواع غذاهای گرجستانی و مشروبات را سرو می کند. رستوران نیز روزانه صبحانه ی رایگان دارد و در صورت تمایل مشتریان می توانند از وعده های غذایی محلی و اروپایی آن نیز میل کنند.

ایستگاه قطار مرکزی تفلیس تنها 3 کیلومتر از هتل فاصله دارد و مسافران با پرداخت هزینه ی اندک می توانند خود را به هتل برسانند.

یکی از مشخصه های این هتل داشتن اتاق های ضدحساسیت برای افرادی است که مشکلات آلرژی به برخی مواد دارند، انها می توانند در این اتاق اقامت داشته و آسایش بیشتری را در سفر تجربه کنند.گردشگری

هتل اوریون ORION,هتلاوریون,هتل اوریون تفلیس,هتل در تفلیس,هتل های تفلیس

امکانات هتل هتل اوریون ORION

  • وای فای رایگان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • پارکینگ رایگان
  • اتاق های خانوادگی
  • رستوران
  • سونا
  • ماساژ
  • صبحانه در اتاق
  • امکانات برگذاری جلسات کاری
  • خدمات لباس شویی و خشک شویی
  • بار مشروب
  • منوهای ویژه
  • آسانسور
  • اتاق ضدآلرژی
  • تهویه ی هوا

هتل اوریون ORION,هتلاوریون,هتل اوریون تفلیس,هتل در تفلیس,هتل های تفلیس

آدرس وب سایت هتل اوریون ORION :

http://www.hotelorion.ge/Tbilisi/

 

شماره تلفن: 0044 203 564 5228

 

شرایط و قوانین هتل اوریون ORION

  • ساعت پذیرش: از 2 بعدازظهر
  • ساعت تحویل اتاق: تا 12 ظهر
  • تمامی کودکان زیر 3 سال می توانند از تخت های موجود به صورت رایگان استفاده کنند.
  • برای هر تخت اضافه شبانه باید 50 GEL پرداخت شود
  • حداکثر تعداد تخت اضافه در یک اتاق 2 تا است
  • جایی برای تخت کودک در اتاق وجود ندارد
  • درخواست برای تخت اضافی باید ابتدا توسط مدیریت تایید شود
  • هزینه های تکمیلی شامل پرداخت ابتدایی نشده و باید به صورت مجزا پرداخت شوند
  • ورود حیوانات خانگی بلامانع است.

هتل اوریون ORION,هتلاوریون,هتل اوریون تفلیس,هتل در تفلیس,هتل های تفلیس

آدرس هتل هتل اوریون ORION  : گرجستان، شهر تفلیس 0179، خیابان ناپارولی 5

کلمات جستجو شده:

هتل اوریون ORION,هتلاوریون,هتل اوریون تفلیس,هتل در تفلیس,هتل های تفلیس,هتل در گرجستان,هتل های گرجستان,

 

  • وحید عزتی